پسر شعر فروش

شعرها کبریت اند، برمی افروزمشان بلکه دلم یخ نزند...

شعرها کبریت اند، برمی افروزمشان بلکه دلم یخ نزند...

آخرین مطالب
آخرین نظرات

چهار مصراعی ها 2

جمعه, ۲۱ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۱۶ ق.ظ

1-

من در میان بیم و امیدم که باز هم/ یا آرزو به کام رسد یا به بازدم

گویی که هیچ چاره ای از گرگ و میش نیست/ گویا که عمر می بَرَدَم در هزارخم

***

2-به بهانه ی ولادت حضرت زینب کبری(س)

{امام زمان(عج): از خداوند بخواهید به حق عمه ام زینب(س) فرجم را نزدیک گرداند}


امشب، شب قدر، دختری می آرَد/ بر بام جهان قلندری می کارد

مضطر و عقیله وآن پرستار غریب/ کآن گوهرِ صاحب الزمانی دارد


3-

خواه ناخواه تویی یوسف کنعانی من/ از چَهِ غیب درآ زمزم ظمآنیِ من

من ذبیح تو ام ای سرور دشت عرفات/ حاجیا کاش رسد موسم قربانی من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی